V PcPraha.cz děláme vše pro to, aby Vám včas a v 100% stavu dorazilo přesně to zboží, které jste si objednali a v maximální kvalitě. Pokud se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postupujte následovně:
Zboží v zásilce nesouhlasí se zbožím na nákupním dokladu
Ihned volejte na číslo
792 480 835
Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen
Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Zápis o škodě je nutností, když ho nepíšete, kontaktujte kurýra a trvejte na sepsání dodatečně.
Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?
Česká pošta
- Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
- Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.
- Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
- Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
- V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.
PPL
- Nejpozději do 7 dnů od převzetí zásilky ohlásit na infolinku 225 331 800 nebo e-mailem [email protected].
- Při nenahlášení škody do třech dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.
DPD
- Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky sepište zápis o škodě na webu dopravce.
- Poté neprodleně odešlete zboží zpět do PcPraha.cz spolu s kopií faktury a průvodním dopisem.
- Pokud nemáte přístup k internetu, kontaktujte nás na 792 480 835, kde s Vámi operátor situaci dořeší.
- Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.