V PcPraha.cz děláme vše pro to, aby Vám včas a v 100% stavu dorazilo přesně to zboží, které jste si objednali a v maximální kvalitě. Pokud se tak z jakéhokoliv důvodu nestane, postupujte následovně:

Zboží v zásilce nesouhlasí se zbožím na nákupním dokladu

Ihned volejte na číslo
792 480 835

Přepravní obal zásilky je viditelně mechanicky poškozen

Při jakémkoliv poškození přepravního obalu sepište na místě s řidičem zápis o škodě do přepravního protokolu. Zápis o škodě je nutností, když ho nepíšete, kontaktujte kurýra a trvejte na sepsání dodatečně.

Převzali jste poškozenou zásilku a poškození zjistili až po odjezdu přepravce?

Česká pošta

Česká pošta
  • Zásilku reklamujte nejpozději následující pracovní den na pobočce České pošty.
  • Vezměte si kompletní balení zásilky, fakturu a občanský průkaz.
  • Na poště s Vámi sepíší zápis o škodě a uplatnění nároku náhrady škody (dle podmínek České pošty se po přijetí zásilky stává zákazník majitelem zásilky).
  • Vyjádření o výsledku reklamačního řízení řeší pošta přímo s Vámi.
  • V případě nesplnění včasného nahlášení škody se zákazník vystavuje riziku zamítnutí reklamace.

PPL

PPL

PPL dopravce

  • Nejpozději do 7 dnů od převzetí zásilky ohlásit na infolinku 225 331 800 nebo e-mailem info@ppl.cz.
  • Při nenahlášení škody do třech dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.

DPD

DPD

  • Nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky sepište zápis o škodě na webu dopravce.
  • Poté neprodleně odešlete zboží zpět do PcPraha.cz spolu s kopií faktury a průvodním dopisem.
  • Pokud nemáte přístup k internetu, kontaktujte nás na 792 480 835, kde s Vámi operátor situaci dořeší.
  • Při nenahlášení škody do dvou dnů od převzetí zásilky se vystavujete riziku zamítnutí reklamace.