Postup Reklamace

  1. V případě problémů nás můžete dopředu kontaktovat, nejlépe telefonicky, chatem na naší stránce, Facebook Messengerem, nebo emailem . Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu.
  2. Společně se zbožím k nám zašlete kopii záručního listu(i číslo objednávky postačí). Vždy k PC přiložte předvyplněný Reklamační protokol s popisem závady a zpáteční adresou a telefonním kontaktem. Reklamační protokol naleznete ke stažení zde:

    REKLAMAČNÍ PROTOKOL

    Prosím vyplňte tento reklamační protokol pro každý případ vrácení a uplatnění reklamace.

  3. PC je možné k nám dopravit i osobně (je nutno předem domluvit termín převzetí z důvodu možné nepřítomnosti na provozně) a po vyřešení reklamace si jej opět vyzvednout, nebo Vám bude zaslán na vaši adresu, dle Vaší preference.

Objednání svozu reklamace:

Objednjte si svoz vašeho počítače zdarma. 

EAN:

Katalogové číslo: 15144

Kategorie:

Objednávka svozu na reklamaci

1.00  -

Zrušit výběr



Objednejte svoz Vašeho poškozeného zařízení pohodlně odkudkoliv (platí po celé České Republice a Slovensku).

Pro váš poškozený/zlobivý počítač přijede náš smluvní dopravce PPL a přiveze jej na naší provozovnu.

 

Pro uplatnění reklamace postupujte následovně:

 

  1. V případě problémů nás můžete dopředu kontaktovat, nejlépe telefonicky, chatem na naší stránce, Facebook Messengerem, nebo emailem. Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu.
  2. Vyplňte popis závady/problému do poznámky k objednávce svozu.
  3. Pečlivě zabalte počítač, vložte do krabice kopii záručního listu a vyztužte rohy krabice dvojitým balením.

 

Důležité upozonení:

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! Neberte to v zlom, ale my nemůžeme brát zodpovednosť za počítačové viry, malware a softwarové chyby vzniklé užíváním PC. Každopádně Vám tyhlety problémy vyriešime v rámci servisu, kde máme pro Vás veľmi nízke ceny, nakoľko naše počítače veľmi dobrě poznáme a opravy umíme dělat efektivně.

V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady). V případě svozu na opravu účtujeme pouze část nákladů vzniklých přepravou u PPL, zpravidla 299 Kč s DPH za dopravu k nám a zpět (2 x 149,50 Kč).

Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. často “rozhozené” nastavení BIOS setupu díky přidaným vlastním komponentům, apod.). V tom případě je svoz taktéž účtován.

Zboží na reklamaci je nutné opravdu řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. I přes naše upozornění nám často dorazí opravdu velmi nevhodně zabalené zásilky.

 

Adresa pro zaslání zboží na reklamaci (pokud nevyužijete svoz od nás):

PcPraha počítače – Konishev
Opletalova 20
11000 Praha
tel: +420 792 480 835

 

  • produkt na objednání svozu na reklamaci je nastaven na částku 1 Kč, neboť eshop neumožňuje objednat zboží v hodnotě 0 Kč. Platit samozřejmě nic nebudete a nemusíte.
  • zboží je nutné řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě (často k nám dorazí nevhodně zabalené zásilky). Popsat slovom “KŘEHKÉ”.
  • balík si následující pracovní den. až dva dny, od Vás vyzvedne kurýr PPL a předá potvrzení o převzetí, balík si sám polepí přepravní etiketou s doručovací adresou
Typ Služby

Svoz na Reklamaci – zdarma, Svoz na Opravu / Servis

0.0

CELKOVĚ

0% Kompletní

0% Kompletní

0% Kompletní

0% Kompletní

0% Kompletní

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí „

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

šestnáct + 6 =


DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:

Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci.

Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. často “rozhozené" nastavení BIOS setupu díky přidaným vlastním komponentům, apod.). V tom případě je na naše zvážení jestli se jedná o opravu, nebo záruční zásah.

Zboží na reklamaci je nutné opravdu řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. Dle podmínek přepravce musí být balení robustní tak aby zboží nebilo poškozeno při pádu z výšky 120 centimetrů z pásu logistického centra. I přes naše upozornění nám často dorazí opravdu velmi nevhodně zabalené zásilky.

Adresa pro zaslání zboží na reklamaci:

PcPraha počítače – Konishev
Opletalova 20
11000 Praha
tel: +420 792 480 835