Reklamační řád
- V případě problému nás můžete dopředu kontaktovat, nejlépe telefonicky, chatem na naší stránce, Facebook Messengerem, nebo emailem . Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu.
- Společně se zbožím k nám zašlete kopii záručního listu (postačí i číslo objednávky). Vždy k PC přiložte předvyplněný reklamační protokol s popisem závady, zpáteční adresou a telefonním kontaktem. Reklamační protokol naleznete ke stažení zde: REKLAMAČNÍ PROTOKOL
- Prosím vyplňte tento reklamační protokol pro každý případ vrácení a uplatnění reklamace.
- PC je možné k nám dopravit i osobně (je nutno předem domluvit termín převzetí z důvodu možné nepřítomnosti na provozně) a po vyřešení reklamace si jej opět vyzvednout, nebo Vám bude zaslán na vaši adresu, dle Vaší preference.
Objednávka zvozu na reklamace

Objednejte svoz Vašeho poškozeného zařízení pohodlně odkudkoliv (platí po celé České Republice a Slovensku).
Pro váš poškozený/zlobivý počítač přijede náš smluvní dopravce PPL a přiveze jej na naší provozovnu.
Pro uplatnění reklamace postupujte následovně:
- V případě problémů nás můžete dopředu kontaktovat, nejlépe telefonicky, chatem na naší stránce, Facebook Messengerem, nebo emailem. Většina problémů se často vyřeší pouze po telefonu.
- Vyplňte popis závady/problému do poznámky k objednávce svozu.
- Pečlivě zabalte počítač, vložte do krabice kopii záručního listu a vyztužte rohy krabice dvojitým balením.
Důležité upozornění:
Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardware! Neberte to ve zlém, ale nemůžeme brát zodpovědnost za počítačové viry, malware a softwarové chyby vzniklé užíváním PC. Každopádně Vám tyto problémy vyřešíme v rámci servisu, kde máme za velmi nízké ceny, protože naše počítače známe velmi dobře a opravy umíme dělat efektivně.
V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci. Svoz zdarma lze uplatnit pouze v případě reklamace (hardwarové závady). V případě svozu na opravu účtujeme pouze část nákladů vzniklých přepravou u PPL, zpravidla 299 Kč s DPH za dopravu k nám a zpět (2x 149,50 Kč).
Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. často “rozhozené” nastavení BIOS setupu díky přidaným vlastním komponentům, apod.). V tom případě je svoz taktéž účtován.
Zboží na reklamaci je nutné opravdu řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. I přes naše upozornění nám často dorazí opravdu velmi nevhodně zabalené zásilky.
Adresa pro zaslání zboží na reklamaci (pokud nevyužijete svoz od nás):
PcPraha počítače – Konishev
Opletalova 20
110 00 Praha
tel: +420 792 480 835
- produkt na objednání svozu na reklamaci je nastaven na částku 1 Kč, neboť e-shop neumožňuje objednat zboží v hodnotě 0 Kč. Platit samozřejmě nic nebudete a nemusíte.
- zboží je nutné řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě (často k nám dorazí nevhodně zabalené zásilky). Popsat slovem “KŘEHKÉ”.
- balík si následující pracovní den či dva od Vás vyzvedne kurýr PPL a předá potvrzení o převzetí, balík si sám polepí přepravní etiketou s doručovací adresou
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ:
Záruka se nevztahuje na softwarové vady (poškození operačního systému Windows, viry, apod.), ale pouze na vady na hardwareu! V případě softwarových chyb odesílejte zařízení na opravu, nikoli na reklamaci.
Záruka se mimo jiné taktéž nevztahuje na neodborné zásahy do PC ze strany zákazníka (např. často “rozhozené” nastavení BIOS setupu díky přidaným vlastním komponentům, apod.). V tom případě je na naše zvážení jestli se jedná o opravu, nebo záruční zásah.
Zboží na reklamaci je nutné opravdu řádně zabalit, aby nedošlo k poškození při přepravě. Dle podmínek přepravce musí být balení robustní tak aby zboží nebylo poškozeno při pádu z výšky 120 centimetrů z pásu logistického centra. I přes naše upozornění nám často dorazí opravdu velmi nevhodně zabalené zásilky.
Adresa pro zaslání zboží na reklamaci:
PcPraha počítače
Opletalova 20
11000 Praha
tel: +420 792 480 835