OBJEDNÁVKA/NÁKUP

Potřebuju pomoc s výběrem produktu. Kam se mohu obrátit?

S výběrem ideálního produktu, zejména herního počítače vám rádi poradíme na našem web chatu nebo nám napište na e-mail technicke@pcpraha.cz

Jaká je dodací lhůta?

Termín pro dodání počítačů kurírem je obyčejně 3 pracovní dny. V případě osobního odběru je to od nula do dvou dnů.

Kde můžu sledovat průběh objednávky?

O průběhu objednávky vás budeme informovat emailem. Pro objednávky přepravované kurýrem, obdržíte sledovací číslo balíku. V případe objednávek s osobním vy zdvižením, Vám zašleme email s výzvou k osobnímu odběru, když bude vše otestováno a pripraveno.

V kolik hodin bude připravena moje objednávka?

Takto přesnou informaci vám bohužel nejsme schopni říct. Vždy záleží na více faktorech, které lze těžko přesně předvídat. Ale mnohokrát to stíháme tentýž den do 18:00.

Jak dlouho bude objednávka čekat na výdejním místě?

Vaši objednávku vám na smluveném místě u nás budeme hlídat pět pracovních dnů.

Jak změnit způsob dodání nebo platby?

Kontaktujte nás přes chat na naších stránkách – například messenger chat, whatsapp, nebo telefonicky.

Jak vyměnit položku ve své objednávce?

Kontaktujte nás přes chat na naších stránkách – například messenger chat, whatsapp, nebo telefonicky.

Chci svou objednávku zrušit. Co mám udělat?

Kontaktujte nás přes chat na naších stránkách – například messenger chat, whatsapp, nebo telefonicky.

Můžu změnit fakturační údaje?

Můžete, a to do 14 dnů od vystavení dokladu, a to z fyzické osoby na podnikatele či z podnikatele na podnikatele. Stačí zaslat žádost na obchodni@pcpraha.cz

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Dorazilo mi jiné zboží, než jsem objednal. Jak to řešit?

Kontaktujte nás přes chat na naších stránkách – například messenger chat, whatsapp, nebo telefonicky, nebo vyplňte kontaktní formulář. Nebojte se, všechno vyřešíme.

Dorazilo mi poškozené zboží. Co s tím?

Jestliže je poškozená celá zásilka včetně obalového materiálu, postupujte prosím dle návodu jak postupovat při přebíraní zásilky.
Pokud jde o poškození zboží, které nemohlo být způsobeno přepravou, kontaktujte nás přes chat na naších stránkách – například messenger chat, whatsapp, nebo telefonicky.

Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?

Vrátit můžete zboží v rámci 14denní lhůty na vyzkoušení, které je nakoupené přes eshop, telefonicky nebo emailem.

Kontaktujte nás emailem na adresu reklamace@pcpraha.cz, anebo kontaktním formulářem na naších stránkách.

Stejně tak si prosím pročtete Reklamační řád, pomůže Vám zodpovědět mnohé otázky..

Kde a jak mám podat reklamaci?

Kontaktujte nás přes chat na naších stránkách – například messenger chat, whatsapp, nebo telefonicky. A dále prosím postupuje dle Reklamačního řádu.

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

Ze zákona jsme povinni reklamaci vyřídit do 30 dnů od jejího podání, ale snažíme se, aby vše proběhlo v co nejkratším čase.

Pro záruku PcPraha Bez-Starostí je vybavení reklamace okamžité, obyčejně ten samý den, to jest do 1 dne.

Kde si mohu ověřit stav své reklamace?

Protože zboží zasíláme na odborné posouzení do autorizovaných servisů, nejsme schopni poskytnout úplně všechny detailní stavy.
Pokud máte záruku PcPraha-BezStarostí, pak se na stav reklamace nemusíte dotazovat v delším časovém horizontu. Odpověď dostanete hned.

Nesouhlasím s vyřízením reklamace, jak mám postupovat?

O reklamacích rozhodujeme vždy na základě odborného posouzení autorizovaným servisem. Tento odborný posudek můžete rozporovat jiným odborným posudkem, například znaleckým. Více informací najedete v Reklamačním řádu.

SLUŽBY A SERVIS

Potřebuji servis či opravu PC. Děláte takové služby?

Ano, děláme. Zejména opravy herních počítačů značky PcPraha. Detailní výpis a ceny služeb, které poskytujeme k počítačům najdete zde.

Mám zájem o prodlouženou záruku nebo pojištění. Jak služby objednám?

Tyto služby si můžete navolit v prvním kroku nákupního košíku. Pro prodlouženou záruku a záruku PcPraha Bez-Starostí se můžete rozhodnout i dodatečně, rádi vám ji sjednáme osobně i telefonicky do 14 dní od nákupu.

Co vše mohu očekávat v rámci montáže PC?

Všechny informace ohledně montáží vlastních PC sestav naleznete zde.

Potřebuju pozáruční servis. Pomůžete mi?

Rádi vám na pozáruční servis přijmeme herní počítač, alebo herní pc sestavu, a to zejména pokud jste je nekoupili u nás. Více informace naleznete zde.

OSTATNÍ

Přeji si vymazat všechny své údaje, jak to mám udělat?

Pokud to opravdu chcete udělat, stačí nás o to požádat vyplněním formuláře.

Nepřeji si dostávat e-mailové nabídky, jak se odhlásím?

Zatím žádné e-mailové nabídky nerozesíláme a neobtěžujeme tím.  Nicméně když tak, v patičce každého takového e-mailu bude možnost odhlásit odběr (úplně dole).

Kde najdu kontakt na prodejnu?

Máme kamennou prodejnu v samém centru Prahy, 2 minuty od koně na Václaváku, na adrese:
Opletalova 20,
Praha 1
Jsme vám k dispozici od pondělí do pátku 9:00-17:00 a o víkendu po předchozí domluvě.